maanantai 17. joulukuuta 2012

Russendisko

Super super super goood. 


Oon ostanu ja syöny tässä viime aikoina niin älyttömästi suklaata (koska sitä tunkee joka tuutista ja minkäs teet kun huone on täynnä sitä?), että en tiiä millanen pallo oon joululoman jälkeen. Onneks sitten voi taas aloittaa kunnon kuntoilun. Oltiin tänään kyllä jo fitness-trainingissa (juoksemista woopwoop) ja oli ihanaa taas vähän kiusata itteensä :) Harmi ku taekwondolla on Kuopiossa just joulutauko sen ajan ku oon siellä :(( Ehkä toisaalta parempi niin ku mut naurettais sieltä ulos tällä mun Erasmus-kunnolla. 

 Nyt on jouluostokset tehty, muutamat lahjat vielä paketoimatta ja herkkuja tulossa paljon uuden vuoden juhlia varten :)) Toivotaan että pysyy toi laukku alle 23 kilon vaikka en tuo paljon mitään vaatteita mukana!

 Ei mulla muuta.

  Tämän biisin tahtiin tehdään kyykkyjä fitness-trainingissa. Ihanaa!

Täällä ei oo muuten enää yhtään lunta. Jopa se dino tosta mun ikkunan alta on sulanu ihan kokonaan pois :( Surullista. Tai oikeastaan ei. Eipähän kastu ennää kengät! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti