sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Olen nähnyt Kölnin tuomiokirkon

26 Moments that restored our faith on humanity

Oli ihania kuvia. Hyvä lopetus Köln-päivälle <3

Kölnissä oltiin tosiaan tänään. Oli ihanata :) Kiivettiin jopa sinne tuomiokirkon torniin kaikki 533 askelmaa. Vähän meinasi pyörryttää se korkeus (vieläkin tämä hemmetin korkeanpaikankammo vaivaa). Lisäksi pyörähdettiin useammalla Weihnachstmarktilla ja tietenkin Suklaamuseossa ! Omnom (vaikka ei siellä paljoa sitä suklaata saanu syödä :( ) Kölschiä maisteltin myös. Varastin lasin todistusaineistoksi.

Nyt on vaan niin euforinen olo jostain syystä, etten saa mitään muuta järkevää kirjotettua. Viimesiä päiviä viedään ennen Suomea ja en yhtään tiedä mitä siitä vieläkään pitäisi ajatella! Tässä nyt kuitenkin kuvia viime päiviltä.

Taustalle ehdottomasti soimaan Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta!

Emily ja minä harrastettiin kaksoistelua viime keskiviikkona

Ihanat naapurini rakensivat porukalla tässä dinon kun oli vielä lunta (samat naapurit, joilla oli viimeksi ne oksentavat halloween-kurpitsat)

Matka kohti Kölniä: Nukkuva Katsu taas kerran!

Paljon ukkeleita Doomin seinässä!

Matkaseura <3


Tykättiin Ainin kanssa tosta ovesta - se oli siis siellä 533 askelman päässä

Tuolla on se rakkaussilta. Siis Lukkoja


Joulumarkkinat!

Joku oli tännekin jo yhden lukon ehtiny työntää


Onneksi ei ole ahtaanpaikankammo!


Siinä se nyt yrittää olla

Koko päivän piti sataa mutta oikeasti satoi vaan pienen hetken ja ihan vähän ja mulla oli kerrankin veden kestävät kengät + jättisateenvarjo + lämpimästi päällä. En onnistu tässä ikinä

Minä <3 Sateenvarjoani

Mageita rakennuksii Rheinin varrella

Tuonne mä muutan vielä. Tai Amsterdamiin. Tai Hampuriin. Tai Lontooseen. Tai...

Halusin lopettaa tän blogin johonkii musiikkiin, joka kuvais mun fiiliksiä tällä hetkellä, mutta tulin sellaseen tulokseen, etten oikeastaan osaa päättää. Mutta tässä ihanaa Olavi Uusivirtaa <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti