perjantai 12. lokakuuta 2012

Geburtstag-Euphoria?

Tänään on mun synttäriiiit <3

Sanoin viime viikolla mun ihanille Erasmus-kavereille, että hei muuten mulla on synttärit ens perjantaina ja en oo suunnitellu mitään bileitä (koska en ehdi). Heitin läpällä, että hei järjestäkää mulle yllätysbileet! Suomessa kaikki ois vaan nauranu kakkasia. Mutta täälläpä ei <3
Aamulla satoi ja vähän masensi sen takia, mutta nyt kun luennot vihdoinkin loppuivat niin aurinko paistaa ja ilmassa on ihana sateen jälkeinen tuoksu. Hieman syysflunssa meinaa vaivata koko porukkaa (kysyin äsken niin melkein kaikilla koskee kurkkuun), mutta toivottavasti se ei estä meitä tänään pitämästä oikein kivaa :)

Tänään mulla ei siis oo mitään järkevää asiaa. Ajattelin julkaista tämän kuvan, koska se on niin ihana
Ylhäällä (vasemmalta): Dilyana, Enikö, Mihály, Aini, Emily, Lisa, Alessandra, Yusuke
Alhaalla: Ksenja, Mariateresa, Volkan, Fatih ja mää


ja kuvaa mun tämänhetkisiä fiiliksiä oikein hyvin :) Se on otettu siis viime sunnuntaina yhdessä Bielefeldin "nähtävyyksistä" Bothanischer Gartenissa. Se on siis jokin puisto, jossa on hirveesti kaikkia erilaisia kasveja ja kukkia. Oli ihan nätti, mutta pitää mennä kyllä kesäällä tai keväällä uudestaan!

Viimepäivien soittolistani on ollut melko yksipuolinen (Ultra Bra, Olavi Uusivirta, Samuli Putro, Pariisin Kevät). Olisi tosi jees jos joku keksisi minulle jotain uutta kivaa musiikkia (valmis Spotify-lista olisi hyvä synttärilahja ;) ). Suomessa en koskaan oikein jaksanut kuunnella musiikka, mutta täällä se on jonkintasoinen elinehto!

Nyt täytyy kuitenkin alkaa pukeutumaan illan baardeja varten !

Kaikki ihanat synttärionnittelut saavat minut hirmuisen hyvälle tuulelle <3


Aber heute geht es wieder los mit allem diesem schönen Freunden <3

Enikö, Ksenja, Dilyana, Mariateresa, Lisa, Alessandra, Yusuke, Mihály, Emily, mää, Aini

Katsu, Dilyana, Anna, Alessandra, Iwona, Enikö, Yusuke
Ksenja, Mihály, Aini, mää, Emily, Lisa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti