lauantai 13. lokakuuta 2012

Eine Richtige Überraschung und Münster

Niin.. Ne eiliset olevinaan pilalle menneet yllätysbileet... Ei oo todellista! Kaikki selitti mulle eilen päivällä, että ne ei pääse tulemaan Emilylle ku vasta joskus kymmenen maita tai myöhemmin, toisella oli sulkapalloa ja toisella vatsa kipeä... Emily oli siis kuttunut minut ja Ainin syömään klo 19.30 luokseen, jonka jälkeen minulla oli käsitys, että meillä on etkot ja sitten mennään baariin. No, tultiin Ainin kanssa Emilylle vähän myöhässä ja Emily oli ovella oottamassa silleen "hophop mulla on hirvee nälkä!!!" Siinä ovella oli myös Emilyn kämppis silleen "hei kuulin et sulla on synttärit, onnea" ja olin silleen että joo jee kiitos. Sitten Emily otti multa kaljat kädestä pois ja ohjas mut olkkariin (jonka ovi oli kiinni) ja mitä sieltä oven takaa löytykään! Kaikki mun ihanat erasmus-kamut laulamassa mulle paljon onnea <3 Oli hieman epätodellinen olo... Mutta siellä ne kaikki ihan oikeasti oli. Sain vielä tämän yllätyksen lisäksi lahjaksi sellasen paidan, jossa edessä lukee "Ich liebe Pudding" ja takana kaikkien nimet! Ihan mahtavaa. Emily on kyllä yksi kiero ihminen, koska en oikeasti tajunnu yhtään mitään ja kaikki muut oli koko ajan tienny ja suunnitellu kaiken salaa. Ihanaa. Eipä mulla muuta :D Kuvamateriaalia tulee sitten kun ihmiset saa niitä Facebookiin.

Erasmuskamulini eivät tosiaankaan jää kämpille istumaan vaan tänään lähdettiin jo sitten heti klo 11 junalla käymään Münsterissä. Ihan vain koska se on ilmaista meidän opiskelijakorteilla. Käytiin siellä vähän turisteilemassa ympäri kaupunkia (Tuomiokirkko ja Linna käytiin tsekkailee) ja tietenkin shoppailee vähän. Löysin KULTin <3 Se on mun lempikauppa Saksassa ja meinasin kuolla ku siellä oli niin paljon kaikkia ihania vaatteita. Sitten kävin tietty myös Zarassa. Ja sain vihdoinkin ostettua pyykkipulveria että huomenna voin pestä vaatteita ekaa kertaa!

Halt! Fotozeit. Se iso linna
Reissu oli hieman väsynyt (koska kukaan ei oikein ehtinyt nukkua tarpeeksi), mutta kuitenkin oikein ihana. Rakkaat kansainväliset kamulini ovat vaan niin ihania <3

Linnan kasvitieteellinen puutarha (Botanischer Garten)
Minusta vähän tuntuu, että suunnitelmani lauantaisin kursseilla käymisestä jää nyt toteuttamatta, sillä meillä on jo suunnitelmissa matkustaa ensi viikonloppuna Kölniin, seuraavana Bremeniin ja sitten marraskuun alussa viikonlopuksi Berliiniin! Siistiä!

Mun lempi-ihmisiä täällä: Lisa, Anna ja Yusuke

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti